ثبت نام/ورود
  سبد خرید ۰

هدف از ایجاد فروشگاه اینترنتی آسمان شاپ حمایت از تولید داخلی،معرفی خود در بازار کنونی و درنهایت فروش محصول با قیمت و کیفیت مناسب ایجاد، تا فرصت امکان خرید برای تمامی اقشار مختلف جامعه باشد

سوالات متداول

سئوالات متداول

* حساب کاربری

۱- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ:  شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس
با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ،
عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل،اصلاح کد ملی یا حذف اکانت با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@a3manshop.ir  ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید
مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
۲- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link
تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.
۳- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏
شود.

* ثبت و پیگیری سفارش

۱- آیا برای خرید از آسمان شاپ ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ:  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب
کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
با عضویت در آسمان شاپ می‌توانید:
– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
 ۲- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ:  شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
۳- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از آسمان شاپ خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به آسمان شاپ ، ۲) اطلاعات
ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید  آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ
سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
۴- آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به آسمان شاپ ، ۲) اطلاعات
ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش آدرس شخص مورد نظر خود را تکمیل/ ویرایش کنید.”و اگر برای سازمان یا شرکت خاصی می خواهید در قسمت یادداشت ها
قید کنید که فاکتور برای آن شرکت مورد نظرتان صادر گردد.
۵- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
پاسخ:  آسمان شاپ با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب
کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.
توجه داشته باشید که ۵۰۰۰۲۰۳۰۲۰۳۰۱۵ تنها شماره‌‌‌ای است که آسمان شاپ از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین
ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان آسمان شاپ ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از آسمان شاپ است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت
پیگیری قانونی آن را به Info@a3manshop.com اطلاع دهید. همچنین این شماره‌‌ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و
سرویس‌های ویژه آسمان شاپ را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
۶- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ:  خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت آسمان شاپ با وضعیت موجود در انبار مشخص شده‌‏اند.البته کالاهایی که موجود
نباشد باید با قسمت ۰۹۰۳۷۰۰۲۴۵۱  پرسش و پاسخ تماس بگیرید تا به شما اطلاع دهند که در سایت آسمان شاپ کی آن کالا  موجود هست تا شما بتوانید آن را
سفارش دهید.
۷- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با
واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
۸- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با آسمان شاپ تماس بگیرم؟
پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در
صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش آسمان شاپ  با شما تماس خواهند گرفت.
۹- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
۱۰- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل‌گیرنده فرستاده خواهد شد؟
پاسخ:  همان طور که در قسمت سوال ۵ گفته شد اگر نکته ای در سفارش شما نهفته است باید در قسمت یادداشت ها قید بفرمایید.

کالاهای عرضه شده در آسمان شاپ

۱- آیا کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند توسط آسمان شاپ در هنگام تحویل نصب و راه اندازی می‌شوند؟
پاسخ:  باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب مربوط راه اندازی شوند  تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود.
ماموران تحویل سفارشات آسمان شاپ تنها وظیفه دارند سفارش را به مشتری تحویل بدهند و نصب کالا در حیطه تخصص آنها نیست.برای این منظور شما می
توانید فقط برای نصب نرم افزار و بازی از واحد کمک رایانه در منزل شما کمک بگیرید و هزینه آن را به واحد مربوطه بپردازید.
۲- امکان ارتقا سخت افزاری، نرم افزاری و اعمال تغییرات سفارشی در کالاهایی که از آسمان شاپ خریداری می‌‏کنم وجود دارد؟
پاسخ:  با توجه به تنوع کالاها در فروشگاه اینترنتی آسمان شاپ  و جهت سرعت بخشیدن هرچه بیشتر به پردازش سفارش مشتریان، در حال حاضر این خدمات در
آسمان شاپ ارائه نمی‌شود.
۳- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
پاسخ:  کارشناسان بخش تولید محتوای آسمان شاپ تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما
راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در آسمان شاپ دارید.  همچنین آسمان شاپ نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در
سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.به هر حال اگر سوالی برایتان مبهم است می توانید به شماره تلفن ۰۹۰۳۷۰۰۲۴۵۱
تماس بگیرید.
۴- کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ:  گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول ، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند ، با این حال آسمان
شاپ تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی را که موجود نیست را دارید، می‏‌توانید با شماره
گیری ۰۹۰۳۷۰۰۲۴۵۱ از وجود آن کالا در سایت اطلاع پیدا کنید، تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.
۵- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟
پاسخ:  کالاهای دارای قیمت که در سایت آسمان شاپ با وضعیت “موجود در انبار” مشخص شده، در انبار آسمان شاپ موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین
هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در
صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در
صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
۶- آیا تعداد خرید از یک کالا در آسمان شاپ محدودیتی دارد؟
پاسخ:  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در آسمان شاپ وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر
زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.
۷- پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
پاسخ:  لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که
بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.